Monday, August 1, 2011

Facebook PKPMI CS

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sahabat-sahabat PKPMI CS yang dikasihi.


Pertama-tama kami dari pihak PKPMICS meminta maaf apabila proses penyebaran informasi kami kepada anda dianggap kurang berkesan. Insya-Allah kami sedang berusaha memperbaiki masalah ini pada masa akan datang. Namun begitu di sini juga harus dijelaskan tentang metode penyebaran informasi yang dijalankan:


1) Memandangkan Facebook digunakan oleh majoriti ahli PKPMICS, ini dijadikan landasan utama untuk penyampaian informasi selain dari blog PKPMICS dan Twitter (@pkpmi_cs) terutama apabila terdapat informasi yang perlu disampaikan dalam waktu yang singkat.


2) Selain dari Facebook PKPMI CS, kami juga telah berusaha menyebarkan informasi melalui Blackberry Messenger dan whatsapp kepada majoriti ahli PKPMICS yang mempunyai "smartphone" meskipun kami memahami bahawa tidak semua ahli yang memeliki kemudahan tersebut.


3) sejak dulu lagi kami mengharapkan kerjasama dari setiap ahli PKPMI CS yang telah mendapat informasi dari kami untuk membantu menyebarkan informasi tersebut kepada ahli yang lain. ini adalah kerana keterbatasan dari pihak kami memandangkan jumlah ahli kita yang ramai.


4) kadangkala, informasi yang harus disampaikan memerlukan penjelasan yang panjang dan cara yang paling berkesan untuk menyampaikannya adalah melalui facebook.


Kepada ahli-ahli yang lain:


5) Kami mengharapkan partisipasi anda untuk sentiasa waspada dan mengambil inisiatif untuk mengambil tahu sekaligus menyebarkan semua informasi dari PKPMI CS.


Sekali lagi kami memohon maaf atas kekuarangan dari kami dan terima kasih atas teguran ikhlas daripada ahli-ahli PKPMI CS. Diharapkan supaya semua ahli PKPMI CS dapat berganding bahu dalam menjadikan persatuan kita ini lebih baik pada masa akan datang secara langsung atau tidak.


SEKIAN, TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment